loading...

بهترین مرجع مسجد غدیر باباعلی مشهد

بازدید : 13
شنبه 23 دی 1402 زمان : 10:45

تأکید بر شیوه مسالمت آمیز بر پایه ی عدل و داد مسجد غدیر بلوار معلم مشهد با رهروان همگی ادیان و جامعه بشری از شئون براق اسلام میباشد. عدل و داد و برابری اسلامی نقش عمده ای در جذب عموم جمهوری اسلامی ایران به اسلام داشت. پروفسور مطهری در این مورد نوشت: «این عدل و داد و برابری اسلامی میباشد که بیشتراز هر چیز روح تشنه اهل ایران را به سوی اسلام کشانده میباشد».
آئین مبین اسلام تبعیض و تبعیض دربین اشخاص مطابق طبقه و عمل را نمی پذیرد و مدافع و مروج مضمون‌ برادری بالاتر از مرزهای سیاسی و جغرافیایی میباشد. به این ترتیب در فرهنگ وتمدن جهانی اسلام، سوء استعمال و تجاوز از حدودی که خدا برای آدم انتخاب نموده است، سوء استعمال و پلیدی میباشد. بر این پایه، نظام کاست قدیم درایران در اسلام جایگاهی نداشت. چون بر طبق موازین اسلامی، همگی ملت‌ها و اقوام در نزد معبود برابرند و شأن و رده هر شخصی سوای دقت به مسجد غدیر فلاحی مشهد قومیت، لهجه و فرهنگ و تمدن، ولی در منزلت خداپرستی انتخاب و تحلیل میشود. وفاداری
معرفی اسلام و وعده عدل و داد و برادری که در اعلام کرد و گوی نخستین رسول مسلمان به بین آمد، دل بخش اعظمی از ایرانیان را علیه اسلام قابل انعطاف کرد. بدین ترتیب، لمبتون فرض کرد که سرعت نسبی و سهولت تسخیر اعراب فیض این حقیقت میباشد که اسلام به عموم خویش وعده داده میباشد که آنان را از یک حالت اجتماعی فلاکت توشه و نشانی مسجد غدیر باباعلی پند مشهد ملال آور رهایی بخشد.
طبیعی میباشد اشخاصی که سختی می‌برند و در قفس های نظام طبقاتی محبوس گردیده اند بدین سیرتکامل آموزه ها عشق مند شوند. چنین به آن‌ها وعده داده شد که از خرابی، تعصب، تبعیض و بی عدالتی نظام طبقاتی نسبت به طبقات فرودست جامعه که پستتر از حیوان ها طبقات بالا محسوب می شدند، نجات پیدا نمایند. به این ترتیب اصل مساوات و انصاف اسلام، مجموعه های فرودست و مشقت چشم را اسیر خویش کرد و آن ها را به‌این آئین الهی جذب کرد.
آسانی و خلوص
یکی از دیگر از خصوصیت مسجد بابا غدیر مشهد های ایدئولوژی اسلامی که گردآوری های اهل ایران را به سوی اسلام جذب کرد، آسانی رزرو مسجد غدیر باباعلی ارشادوراهنمایی مشهد و سهولت احکام آن بود. مشقت و قشربندی آیین زرتشت با آداب و رسوم و آداب کم آب و ملال آور آن که پر از ضوابط و قانون ها فقاهتی دردناک و بی مفهوم بود، از دلایل اصلی تمایلات اسلامی ایرانیان به شمار می‌رفت.
اصول بنیادین اسلام برای همگان به ویژه قشرها فرودست جامعه بی آلایش و قابل ادراک بود و بیشتراز نظام های خداباورانه ادیان دیگر مانند اهورامزدا و اهریمن و دیگر خدایان و فلسفه های غامض نو در معرض رویت کرد عموم بود. ادیان . مانند مانوییسم به این ترتیب، اصل توحید که همگان را درین وادی از سردرگمی رها می‌کرد، یکی کارداران اصلی بسط اسلام به شمار میرفت.
آئین مبین اسلام با بیزاری از عقاید ناروا و خطا و سنت گرایی و نیز اصرار بر احترام به کارها معنوی، شالوده ای تازه و در دسترس برای دموکراسی در قبال سنت گرایان و کهنه گرایان اهل ایران داراست. اسلام آسانی را با عدم وضوح، توحید را با کثرت الوهیت و تثلیث، انسانیت انسانی را با الوهیت انسانی، جستجوی واقعیت شماره تلفن مسجد غدیر باباعلی راهنمایی مشهد و دانش را با خرافه و باورهای بی آلایش و اثبات فقاهتی را برای زد خورد ها و مجادلات مذهبی جایگزین می نماید.
اسلام خیر صرفا از دید ایمانی مسجد بابا قدرت مشهد بی آلایش و آسوده بود، بلکه در کار به هیچ عنوان دارنده عدم وضوح ادیان دیگر عدم وجود. در واقع همان طور که روش عبادت سهل و آسان میباشد راهکار هایی که توضیح می‌دهد نیز آسوده میباشد. انجام فقهی اسلام به آسانی و سوای تشریفات اجرا می‌گردد و از ابهام، تناقض و ناباوری اعتقادات قبل خبری وجود ندارد

تأکید بر شیوه مسالمت آمیز بر پایه ی عدل و داد مسجد غدیر بلوار معلم مشهد با رهروان همگی ادیان و جامعه بشری از شئون براق اسلام میباشد. عدل و داد و برابری اسلامی نقش عمده ای در جذب عموم جمهوری اسلامی ایران به اسلام داشت. پروفسور مطهری در این مورد نوشت: «این عدل و داد و برابری اسلامی میباشد که بیشتراز هر چیز روح تشنه اهل ایران را به سوی اسلام کشانده میباشد».
آئین مبین اسلام تبعیض و تبعیض دربین اشخاص مطابق طبقه و عمل را نمی پذیرد و مدافع و مروج مضمون‌ برادری بالاتر از مرزهای سیاسی و جغرافیایی میباشد. به این ترتیب در فرهنگ وتمدن جهانی اسلام، سوء استعمال و تجاوز از حدودی که خدا برای آدم انتخاب نموده است، سوء استعمال و پلیدی میباشد. بر این پایه، نظام کاست قدیم درایران در اسلام جایگاهی نداشت. چون بر طبق موازین اسلامی، همگی ملت‌ها و اقوام در نزد معبود برابرند و شأن و رده هر شخصی سوای دقت به مسجد غدیر فلاحی مشهد قومیت، لهجه و فرهنگ و تمدن، ولی در منزلت خداپرستی انتخاب و تحلیل میشود. وفاداری
معرفی اسلام و وعده عدل و داد و برادری که در اعلام کرد و گوی نخستین رسول مسلمان به بین آمد، دل بخش اعظمی از ایرانیان را علیه اسلام قابل انعطاف کرد. بدین ترتیب، لمبتون فرض کرد که سرعت نسبی و سهولت تسخیر اعراب فیض این حقیقت میباشد که اسلام به عموم خویش وعده داده میباشد که آنان را از یک حالت اجتماعی فلاکت توشه و نشانی مسجد غدیر باباعلی پند مشهد ملال آور رهایی بخشد.
طبیعی میباشد اشخاصی که سختی می‌برند و در قفس های نظام طبقاتی محبوس گردیده اند بدین سیرتکامل آموزه ها عشق مند شوند. چنین به آن‌ها وعده داده شد که از خرابی، تعصب، تبعیض و بی عدالتی نظام طبقاتی نسبت به طبقات فرودست جامعه که پستتر از حیوان ها طبقات بالا محسوب می شدند، نجات پیدا نمایند. به این ترتیب اصل مساوات و انصاف اسلام، مجموعه های فرودست و مشقت چشم را اسیر خویش کرد و آن ها را به‌این آئین الهی جذب کرد.
آسانی و خلوص
یکی از دیگر از خصوصیت مسجد بابا غدیر مشهد های ایدئولوژی اسلامی که گردآوری های اهل ایران را به سوی اسلام جذب کرد، آسانی رزرو مسجد غدیر باباعلی ارشادوراهنمایی مشهد و سهولت احکام آن بود. مشقت و قشربندی آیین زرتشت با آداب و رسوم و آداب کم آب و ملال آور آن که پر از ضوابط و قانون ها فقاهتی دردناک و بی مفهوم بود، از دلایل اصلی تمایلات اسلامی ایرانیان به شمار می‌رفت.
اصول بنیادین اسلام برای همگان به ویژه قشرها فرودست جامعه بی آلایش و قابل ادراک بود و بیشتراز نظام های خداباورانه ادیان دیگر مانند اهورامزدا و اهریمن و دیگر خدایان و فلسفه های غامض نو در معرض رویت کرد عموم بود. ادیان . مانند مانوییسم به این ترتیب، اصل توحید که همگان را درین وادی از سردرگمی رها می‌کرد، یکی کارداران اصلی بسط اسلام به شمار میرفت.
آئین مبین اسلام با بیزاری از عقاید ناروا و خطا و سنت گرایی و نیز اصرار بر احترام به کارها معنوی، شالوده ای تازه و در دسترس برای دموکراسی در قبال سنت گرایان و کهنه گرایان اهل ایران داراست. اسلام آسانی را با عدم وضوح، توحید را با کثرت الوهیت و تثلیث، انسانیت انسانی را با الوهیت انسانی، جستجوی واقعیت شماره تلفن مسجد غدیر باباعلی راهنمایی مشهد و دانش را با خرافه و باورهای بی آلایش و اثبات فقاهتی را برای زد خورد ها و مجادلات مذهبی جایگزین می نماید.
اسلام خیر صرفا از دید ایمانی مسجد بابا قدرت مشهد بی آلایش و آسوده بود، بلکه در کار به هیچ عنوان دارنده عدم وضوح ادیان دیگر عدم وجود. در واقع همان طور که روش عبادت سهل و آسان میباشد راهکار هایی که توضیح می‌دهد نیز آسوده میباشد. انجام فقهی اسلام به آسانی و سوای تشریفات اجرا می‌گردد و از ابهام، تناقض و ناباوری اعتقادات قبل خبری وجود ندارد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 71
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 14687
  • بازدید کلی : 21052
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی